Personalizați produse prin utilizarea unor print-uri furnizate de clienți?
Brandul Moșu Strămoșu face tot posibilul să vă ofere o paletă largă de opțiuni și variații ale modelelor pe care vi le pune la dispoziție. Modelele pe care le utilizăm sunt proprii, create de artiști români care creează design-uri special pentru dumneavoastră, în care îmbină tradiționalul cu modernismul. Nu oferim servicii de print prin utilizarea unor modele furnizate de dumneavoastră.
Sunt artist român. Putem colabora?
Sigur că da. Suntem un brand 100% românesc interesat de evoluție și promovare a valorilor românești (implicit, a persoanelor pasionate de frumos). Pentru colaborări nu ezitați să ne contactați la adresa de email contact@mosu-stramosu.ro.
Cum aleg mărimea potrivită la tricouri?
Am creat special pentru dumneavoastră un tabel cu mărimi, pe care îl veți regăsi sub formă de fotografie la finalul fiecărui carusel de imagini al produselor.
Ce trebuie să fac dacă nu am ales mărimea potrivită?
Ne puteți contacta (email, sms sau WhatsApp) și vom face tot posibilul să schimbăm produsul dacă acesta este așa cum l-ați primit, neutilizat și nedegradat.
Pozele produselor sunt reale?
Da. Toate pozele pe care le veți regăsi pe site-ul www.mosu-stramosu.ro ne aparțin și reflectă în totalitate produsele comercializate.
Sunt culorile identice cu cele din poze?
Facem tot posibilul ca în fotografii să surprindem culorile produselor comercializate, însă nu sunt excluse mici diferențe.
Ce material au tricourile comercializate?
Bumbac 100%.
În cât timp va ajunge comanda mea?
Facem tot posibilul să vă livrăm cât mai repede comenzile, însă fiindcă nu lucrăm cu stocuri și depunem aceleași eforturi pentru fiecare comandă, vă propunem o perioadă maximă de livrare de 2-7 zile lucrătoare.
Ce metode de plată acceptați?
Deocamdată, doar „Plata numerar sau ramburs” și „Ordin de Plată”, până vom face toate demersurile necesare pentru a adăuga un procesator de plăți online pentru a vă putea garanta o plată online în siguranță.
Cât costă transportul?
Pentru comenzile al căror total este de peste 250 lei, transportul este gratuit. Pentru comenzile de sub 250 lei, contravaloarea transportului este de 20 lei.
Cu ce firmă de curierat livrați?
Colaborăm cu platforma Woot.ro, care integrează mai mulți prestatori de astfel de servicii de curierat rapid (respectiv DPD, Cargus, Poșta Română, FanCourier, Sameday, GLS și UPS).
Livrați și la lockere? Sau doar prin curier?
În funcție de opțiunea dumneavoastră, avem posibilitatea de a livra atât la lockere, cât și cu ajutorul curierilor.
Livrați și în afara țării?
Deocamdată nu, doar pe teritoriul național.
Dacă optez pentru crearea unui cont, o să mă spamați cu mailuri?
Nicidecum. Am implementat opțiunea de creare a unui cont exclusiv pentru a vă ușura procesul de achiziție, respectiv pentru a avea posibilitatea de a urmări stadiul comenzii dumneavoastră și pentru a vă ușura viitoarele procese de achiziție, prin completarea automată a datelor necesare.
Cum pot urmări o comandă?
Odată plasată comanda, în contul dumneavoastră veți putea vizualiza stadiul acesteia, iar în momentul în care îi va fi atribuit un cod AWB (asociat documentului de transport), veți primi un email cu acesta pentru a putea verifica unde se află în timp real.
Pot anula o comandă?
Sigur. O puteți anula atât din contul dumneavoastră, cât și printr-un mesaj sau email.
Care este politica de retur?
Conform legislației în vigoare, aveți dreptul să faceți un retur în termen de 14 zile. Primul pas este să consultați „Politica de Retur”, iar ulterior, ne contactați la adresa de email contact@mosu-stramosu.ro.
Unde este cel mai ușor să vă contactez dacă întâmpin dificultăți sau am nelămuriri?
Pentru orice dificultate sau nelămurire vă stăm la dispoziție la adresa de email contact@mosu-stramosu.ro.
Suport clienti
contact@mosu-stramosu.ro