Date generale
Conform legislației naționale în vigoare (OUG nr. 34/2014), aveți dreptul să returnați bunuri în termen de 14 zile de când ați intrat în posesia acestora, fără a fi necesară invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri, exceptându-le pe cele de livrare. Pentru a demara procesul de retur este necesar să ne notificați, în prealabil, în scris, prin e-mail sau numărul de telefon (sms sau WhatsApp).
De asemenea, dacă produsul nu corespunde cerințelor dumneavoastră se recomandă evitarea utilizării acestuia, pentru a putea fi returnat alături de eventuale cadouri care au însoțit produsul respectiv.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid, la adresa de la care v-au fost returnate produsele.
Rambursarea diferenței din care au fost scăzute costurile de transport se va efectua în termen de aproximativ 7 zile lucrătoare și maximum 14 zile lucrătoare de la recepția produselor returnate, după cum urmează:
În situația în care vom fi în incapacitatea de a vă livra unul sau mai multe produse din cele comandate, vă vom contacta și vă vom returna contravaloarea acestuia/acestora în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la data la care v-am comunicat aceste aspecte.
Starea produselor care pot fi returnate
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele care l-au însoțit intacte), fără semne de utilizare, deteriorare, modificări fizice/lovituri/zgârieturi.
În situațiile în care produsul returnat nu poate fi vândut ca și produs nou, fiind însoțit de un ambalaj deteriorat sau incomplet și/sau prezentând urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, suma care va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Această clauză se aplica conform legislației în vigoare.
La momentul lansării comenzii, vă dați acordul privind „Termenii și Condițiile” comerciale, prin care v-a fost adus la cunoștință termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanță, conform legislației naționale în vigoare, OUG nr. 34/2014, art. 6, alin. (1), lit. h.
Dacă produsul livrat inițial către dumneavoastră este neconform, prezintă defecte sau este deteriorat, vom suporta integral contravaloarea transportului, urmând a fi despăgubiți de firma de curierat.
Pentru situații în care sunt efectuate retururi repetate (peste 3 retururi nefondate), ne rezervăm dreptul de a vă refuza acceptarea unui alt retur și înregistrarea unor comenzi noi.
În calitate de client, sunteți responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47, potrivit căreia, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, fiind necesar să le utilizați și să le inspectați în același mod în care vi se permite într-un magazin (având posibilitatea să probați un articol de îmbrăcăminte, nu să îl purtați).
Produse neconforme
În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării de pe site-ul www.mosu-stramosu.ro sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia printr-o notificare scrisă cu mențiunea naturii lipsei de conformitate în termen de 14 zile de când ați intrat în posesia acestuia, fără a suporta costuri suplimentare. Dacă ne aflăm în incapacitatea de a înlocui produsul cu unul identic, o să vă restituim contravaloarea integrală a acestuia în termen de maxim 14 de zile.
Suport clienti
contact@mosu-stramosu.ro